Premium: de meest gekozen campagne. Waarom?

Categorieën: Trends

blog_image:article_openhr_1652190670627a6dce8736a.png:end_blog_imageNaast onze basic campagne bieden wij ook een premium campagne aan, welke op dit moment het meest populair is en tevens ook door ons wordt geadviseerd. Maar waarom eigenlijk?

Door de krapte op de arbeidsmarkt is het nodig om meer op te vallen wanneer je een vacature hebt. Hoe bereik je, ondanks de vele concurrentie, jouw doelgroep en maak je kans op die ene geschikte kandidaat? Wanneer jij kiest voor een premium campagne, wordt jouw bereik groter en wordt jouw vacature vaker gezien, dat betekent meer views en dus meer kans op sollicitaties. Via HRbaan bereik je een doelgroep van ruim 30.000 HRM’ers. Met een premium campagne bereik je een zo groot mogelijk deel van deze doelgroep.

Nog meer redenen om voor Premium te kiezen:

  • jouw HR job wordt elke 15 dagen weer als nieuw behandeld;
  • elke 15 dagen wordt jouw vacature uitgelicht in de nieuwsbrief;
  • er worden extra pushberichten verstuurd naar de app-users;
  • je prominenter op de website bent;
  • je extra social media-exposure genereert.

Heb je gekozen voor een basic campagne? Tussentijds upgraden is ook mogelijk.

Meer weten, bekijk hier de mogelijkheden. 

Reageer

CAPTCHA ImageNieuwe codeSpeel de code af
Publicatie datum
10 - 05 - 2022
Deel dit artikel
HRbaan gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close